czwartek, 2 stycznia 2014

Witajcie!

Hej Dziewczyny!

Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad założeniem tego bloga. W końcu za namową mojej przyjaciółki zdecydowałam się. Piszę różne opowiadania takie tylko dla siebie, ale chciałabym, żeby ktoś mógł również je przeczytać i ocenić. Ta ocena ma być tylko i wyłącznie dla mnie, bez żadnego konkretnego celu ;). No może poza jednym... mam namyśli to, że pisaniem tego opowiadania/bloga sprawie również przyjemność Wam. Nie będę wymagać od Was wielkiego wysiłku, choć nie ukrywam, że chciałabym widzieć, że jeśli już odwiedzicie mój blog to pozostawicie za sobą chociaż maleńki ślad :).
Tak przy okazji... wygląd bloga zapewne nie jest idealny ;/, ale chciałabym, żebyście mnie zrozumiały, bo to mój "pierwszy raz" i zapewne odrobinkę czasu mi zajmie zanim to wszystko sobie ogarnę :).
Teraz przejdźmy do najważniejszego. Blog będzie o pewnej historii chłopaków z 1D. Z góry zaznaczam, że jest to kompletnie zmyślone opowiadanie i niekoniecznie wydarzenia w nim zawarte będą tymi prawdziwymi z życia naszych Kochanych Chłopców :). Dalej... Na początku odcinki będą pojawiały się regularnie, co kilka dni- zastanawiam się jeszcze co ile- ponieważ mam już napisaną gotową pewną część opowiadania. Kolejna sprawa... Dzisiaj dodaję tylko pewien wstęp do mojego bloga. Jutro w ciągu dnia, bądź wieczorem pojawi się opis i zdjęcia bohaterów mojego opowiadania i planuje wstawić również 1 odcinek, aby zachęcić Was do czytania :).
Hmm... Póki co nic więcej nie przypomina mi się, bym chciała Wam przekazać, tak więc jutro, a w sumie już dzisiaj, pojawi się mała zachęta do czytania mojego bloga :)

Pozdrawiam Was i ślę całusy ;* !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz