niedziela, 1 lutego 2015

WAŻNE !!!!!!

Hej Dziewczyny ! :*

Obiecałam, że wstawię w tym tygodniu odcinek.... Powiem tak: mam go zapisanego na kartce, bo więcej mnie przed kompem nie było niż byłam.... Nie mam niestety czasu, by go przepisać :(
Dzisiaj, a dokładniej o 12 idę po kluczę do nowego mieszkania i zaraz potem wprowadzam się tam, więc dziś nie ma szans, żeby go przepisała....
Do połowy tygodnia nie będę miała kompa, bo musimy kupić grafikę, a to troszkę musi potrwać.... W drugiej połowie tygodnia muszę się uczyć do egzaminów, które mam jeszcze w niedzielę (8.02) :(
Dopiero za tydzień będę mogła wstawić odcinek, nie prędzej...
Wybaczycie mi to i wytrzymacie, prawda? Proszę.... :*
Własnie pół godziny temu wstałam i stwierdziłam, ze zacznę przepisywać odcinek, ale jedna strona zajęła mi to ponad 20 minut, bo odcinek jest dosyć długi... a nie zdążę go w całości przepisać, bo musze dokończyć pakowanie :(

Liczę na Waszą wyrozumiałość i zrozumienie.... 

Całuję Wszystkich :* :* I do przyszłego tygodnia :)

6 komentarzy:

  1. Wowowow wlasnie przeczytalam calego bloga :3 Jak zaczelam wczoraj czytac o 23, wyobraź sobie, ze przez cala noc czytalam i nie moglam przestac :p normalnie powinnam Cię ochrzanic, bo Twój blog mnie odciąga od nauki haha To ff tak cholernie wciąga. Kocham Cię normalnie! Tylko denerwuje mnie, ze Sel tak bardzo sie opiera Loczkowi :( buuu ja chce ich razem..... Ja chce next ;-; ja wszystko rozumiem, ale postaraj sie dodać nowy odcinek jak najszybciej. Masz może Twittera?
    ILYSM
    /Katie

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstawiaj nowy odcinek ! Ohh i niech oni będą razem a od Kendall to dziecko niech będzie innego kolesia ! Harry musi się podogdzic z Sel <3 <3 <3 Czekam !

    OdpowiedzUsuń